پرده در اداره

انتخاب متناسب رنگ پرده با رنگ دکور موجود، زیبایی خاصی را در فضا ایجاد می کند. به طور کلی پرده در دکوراسیون اداری عنصر متحرک شمرده شده و با توجه به کاربری مورد انتظار، حالات و کاربرد های متفاوتی به فضا می بخشد.

توجه به اندازه و ابعاد قاب های پرده در انتخاب پرده مناسب ضروری است. چرا که انتخاب پرده کرکره با پهنای تیغه های مناسب بایستی متناسب با قاب و محل قرار گیری آن باشد . انتخاب رنگ مناسب پرده نیز در دکوراسیون تاثیر زیادی دارد و بهتر است رنگ پرده با بعضی از اجزای دکوراسیون همسانی داشته باشد.

پرده هایی که دارای ضخامت کمتر هستند برای فضاهای داخلی با مساحت کم و کوچک و پرده کرکره ای با ضخامت زیاد برای فضاهای بزرگ تر مناسب هستند.

در انتخاب قطر ها و سایزهای پرده کرکره می بایست به ابعاد قاب ها و تقسیم بندی عرضی و ارتفاع سقف توجه کامل داشت چرا که استفاده از پرده کرکره ی آلومینیومی یا چوبی با قطر های نامتناسب با ابعاد محیط پیرامون از زیبایی تناسبی فضا کاسته و آن را به صورت یک عنصر اکسترنال و نا همگون نمایان می سازد ولی در مواردی استفاده از پرده کرکره با سایز بزرگ برای پنجره های کشیده مناسب می باشد.

پرده اداری

 

انتخاب پرده اداری

انتخاب یک پرده مناسب علاوه بر زیبایی، قابلیت تنظیم نور را برای محیط ما ایجاد می نماید. تیم تخصصی پرده لند ارائه دهنده انواع مختلف مدل های روز پرده کرکره ، پرده شید رول، پرده زبرا و پرده لوردراپه و … با قابلیت نصب در قاب های پنجره های upvc وسایر قابها می باشد.

انواع پرده اداری:

  1. پرده کرکره چوبی در سایز مختلف: پرده کرکره چوبی از چوب طبیعی ساخته شده و در قطر ۵۰ میلیمتری در دو نوع که یک نوع آن با نوار پهن و دیگری با نوار قیطانی تولید می شود.
  2. پرده کرکره آلومینیومی در قطر های مختلف
  3. پرده زبرا در طرح ها و مدل های متنوع
  4. پرده شید در طرح ها و مدل های مختلف
  5. پرده لوردراپه یا عمودی در مدلها و طرح های متنوع
  6. پرده شید رول در طرح ها و مدل های مختلف

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.